Σεξιστικό το «Χτύπα σαν άντρας» – Αποσύρεται από τη διαφήμιση

Τελικά σε αυτή τη χώρα έχουμε χάσει το χιούμορ μας. Πώς αλλιώς να δικαιολογηθεί η απόσυρση του γνωστού πια διαφημιστικού σλόγκαν “ως σεξιστικό” μετά από την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).

Παρουσία της Επιτροπής του ΣΣΕ, στελέχη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων με επικεφαλής την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Υπηρεσιών προς Πολίτες και Φορείς της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, κα Θεοδώρα Κατσιβαρδάκου, εξέθεσαν τη Δευτέρα 18 Απριλίου στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας το έργο και τις θέσεις της ΓΓΙΦ σε σχέση με τη βία κατά των γυναικών, επιχειρηματολογώντας ότι η φράση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» συνιστά σεξιστικό λόγο, αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων και, τελικά, μπορεί να ενισχύσει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Σ1102 του ΣΣΕ, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 19/4, η διατύπωση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» που λέει η Αντζελα Δημητρίου στην διαφήμιση των Jumbo προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί μέχρι και την Πέμπτη 21/4/2016.

Παράλληλα, στην απόφαση του ΣΣΕ επισημαίνεται ότι «οι Αποφάσεις των Επιτροπών ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα μέσα που αναπτύσσεται η εκάστοτε υπό έλεγχο επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών καθώς και των owned channel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεξάρτητα από το εάν αυτά αναφέρονται στη σχετική αίτηση ελέγχου».