Όχι στην χρήση των εικονιδίων του Facebook, προειδοποιεί η Αστυνομία

Η δυνατότητα να εκφράσει κάποιος τη δυσαρέσκεια του στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook έχει γίνει “σχεδόν” πραγματικότητα εδώ και μερικούς μήνες μετά από “καθολική” απαίτηση των χρηστών για την δημιουργία ενός κουμπιού “dislike”.

Βεβαία, μπορεί ακόμα και σήμερα να μην υπάρχει ακριβώς το πολυπόθητο κουμπί, υπάρχουν όμως εικονίδια που εκφράζουν σοκ, λύπη, θυμό και αγάπη.

Όπως όμως ισχυρίζεται η βελγική αστυνομία, το Facebook χρησιμοποιεί αυτά τα κουμπιά ως μέσο για να συλλέγει πληροφορίες για τους χρήστες του, προκειμένου να βρίσκει με ποιον τρόπο θα κάνει καλύτερες διαφημίσεις σε αυτούς. Ως εκ τούτου, προειδοποίησε του πολίτες να μην τα χρησιμοποιούν , αν θέλουν να διατηρήσουν την ιδιωτικότητά τους.

“Τα εικονίδια βοηθούν όχι μόνο να εκφράσεις τα συναισθήματά σου, αλλά βοηθούν το Facebook να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο προφίλ σου”, σημειώνεται σε ανακοίνωση της αστυνομίας στη σελίδα της στο διαδίκτυο.

Το site τα χρησιμοποιεί ως εργαλείο προκειμένου να ανιχνεύσει πότε οι χρήστες έχουν καλή διάθεση και στη συνέχεια να αποφασίσει πότε είναι η καταλληλότερη ώρα για να τους δείξει διαφημίσεις, ισχυρίζεται η βελγική αστυνομία, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας Independent.

“Με τα κλικ που κάνεις, τους ενημερώνεις για το τι σε κάνει χαρούμενο. Εάν εμφανίζεται ότι είσαι σε καλή διάθεση, μπορεί να βγει το συμπέρασμα ότι είσαι πιο δεκτικός, κάτι που δίνει στους διαφημιστές την αίσθηση ότι είναι πιο πιθανό να αντιδράσεις στη διαφήμιση”, καταλήγει η ανακοίνωση της Βελγικής Αστυνομίας.