Το “πράσινο”, ως έννοια στην καθημερινή μας γλώσσα έχει πολλές εφαρμογές ανάλογα με την αγορά δραστηριοποίησης της κάθε εταιρίας. Στον τομέα της επικοινωνίας σημαίνει μείωση του κόστους εκτύπωσης χαρτιού, κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και σπατάλης ωρών εργασίας. Το πιο σημαντικό, σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε τεχνολογία που προσελκύει την προσοχή του θεατή & του καταναλωτή.
Η ψηφιακή επικοινωνία για την προστασία του περιβάλλοντος και για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης δεν φαινόταν ποτέ τόσο καλή!
Το πράσινο με την ψηφιακή επικοινωνία δεν είναι μόνο μια τάση που ακολουθεί η αγορά για να έρθει σε επαφή με το ευρή κοινό, επηρεάζει τον προϋπολογισμό εξοικονομώντας χιλιάδες ευρώ για την διαφημιστική δαπάνη και παράλληλα βοηθά στη διάσωση του πλανήτη. Τόσο η επιχείρησή όσο και το περιβάλλον επωφελούνται εάν γίνουν πράσινοι με την ψηφιακή επικοινωνία.
Ο πιο προφανής λόγος, του πράσινου αποτυμώματος της ψηφιακής επικοινωνίας είναι ότι βοηθά την επιχείρησή και τον πλανήτη εξοικονομώντας τόνους χαρτιού. Στην πραγματικότητα, η τεχνολογία της ψηφιακής επικοινωνίας, τόσο οι οθόνες όσο και το πρόγραμμα αναπαραγωγής του περιεχωμένου είναι ενεργειακά αποδοτικά. Η επιλογή της ψηφιακής επικοινωνίας σημαίνει επίσης ότι μειώνεται το κόστος εργασίας διότι αντί να χάνουν χρόνο στο σχεδιασμό των διατάξεων, την εκτύπωση και τη φωτοτυπία, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρωθούν στις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές πτυχές της δουλειάς τους όπως είναι η δημουργία περιεχωμένου μηνύματος.
Το πράσινο, με την ψηφιακή επικοινωνίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθάμε την επιχείρησή μας να αλληλεπιδρά αποτελεσματικά με πελάτες και υπαλλήλους. Οι άνθρωποι εκτυπώνουν υπομνήματα, φυλλάδια, αφίσες και πολλά άλλα έντυπα, μόνο για να τα πετάξουν μέχρι το τέλος της ημέρας διότι οι πληροφορίες είναι ξεπερασμένες. Με την ψηφιακή επικοινωνία ωστόσο, μπορούμε να ενημερώνουμε άμεσα τις πληροφορίες με λίγα μόνο κλικ, ανεξάρτητα από το πού βρισκόμαστε. Τα δεδομένα είναι δυναμικά, οι στρατηγικές αλλάζουν, οι πωλήσεις και οι οικονομικές πληροφορίες πρέπει να είναι σχετικές για να αποδειχθούν και χρήσιμες.
Το πράσινο χρώμα της ψηφιακής επικοινωνίας στο μήνυμά να παραμείνει σχετικό και να είναι ακριβές μέχρι το λεπτό.
Ποιος τελικά διαβάζει πραγματικά τα πάντα στο γραφείο, στο σχολείο ή στους πίνακες ανακοινώσεων της λιανικής αγοράς; Το πράσινο με ψηφιακή επικοινωνία την αντικατάσταση βαρετών εκτυπωμένων φυλλαδίων, σημειώσεων και αφισών με δυναμικό περιεχόμενο που προσελκύει την προσοχή. Όλοι αγαπούν το οπτικό περιεχόμενο και η ψηφιακή επικοινωνία επιτρέπει να μεταφέρουμε το μήνυμά με εντυπωσιακές ταχύτητες, ή λίστες αναπαραγωγής, βίντεο και εικόνες. Το βαρετό παλιό σημείωμα ή το φυλλάδιό παίρνει μια φανταχτερή πλέον εικόνα και όψη και πάνω από όλα, 60% περισσότερη προσοχή.
Στην IWG συνεργαζόμαστε με κυβερνήσεις, τοπικές κοινότητες, μεγάλες εταιρίες και άλλους κλάδους για να βελτιώσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες επικοινωνίας ατόμων και της κοινωνίας στο σύνολό της και βοηθούμε επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις ψηφιακές επικοινωνιακές τους δυνατότητες. Με αυτόν τον τρόπο, η IWG με την εφαρμοσμένη και ολοκληρωμένη της σουίτα επικοινωνιακών λύσεων, Communication 360o συμβάλλει στην ανάπτυξη τοπικών κοινοτήτων και κάνει τις ψηφιακές μας οικονομίες πιο ανταγωνιστικές.
Γιώργος Γκάμαρης
CEO-IWG