Ζήτημα… τιμής για τα σούπερ μάρκετ η πώληση των private label

«Ανοίγει» η ψαλίδα της τιμής μεταξύ της ιδιωτικής ετικέτας και των επωνύμων προϊόντων, εξέλιξη που αποδίδεται στην προσπάθεια των λιανεμπόρων να αντισταθμίσουν τις πιέσεις που δέχονται τα μερίδια των private label από τις έντονες προωθητικές ενέργειες και προσφορών των branded κωδικών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ειδικής έκθεσης Private Label της IRI που εξετάζει την πορεία της ιδιωτικής ετικέτας σε επτά ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία και Ελλάδα), προκύπτει ότι το 2017 τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στη χώρας μας εμφανίζονται κατά μέσο όρο 32,8% φθηνότερα έναντι των επωνύμων, όταν σύμφωνα με τα στοιχεία της αντίστοιχης έρευνας το 2014 η τιμή στα PL ήταν φθηνότερη κατά 30,7% σε σχέση με τα επώνυμα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το άνοιγμα της ψαλίδας στις τιμές έρχεται σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία μεγάλη μερίδα προϊόντων έχουν ανατιμηθεί ελέω και των αυξήσεων συντελεστών ΦΠΑ.