Πώς «έκλεισαν» τα σούπερ μάρκετ το 6μηνο

Διατηρείται η ανοδική πορεία στους τζίρους των σούπερ μάρκετ, η οποία σε επίπεδο πρώτου εξαμήνου μεταφράζεται σε αύξηση 3,8%, καθοδηγούμενη κυρίως από τους ενισχυμένους όγκους πωλήσεων με γνώμονα ότι οι τιμές, ελέω των εκτεταμένων προσφορών, παραμένουν σε οριακά αρνητικό πρόσημο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, τα οποία αφορούν τις πωλήσεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην ηπειρωτική Ελλάδα και στην Κρήτη, ο όγκος πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 αυξήθηκε κατά 4,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, με την τιμή ανά μονάδα όγκου να καταγράφει μείωση 0,4%.