Δεν άφησε αναπάντητες τις νέες επικρίσεις του Χρήστου Σπίρτζη για το ΤΑΙΠΕΔ, ο πρόεδρος του Ταμείου Στέργιος Πιτσιόρλας, αναδεικνύοντας το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στην κυβέρνηση.
Εκ των πραγμάτων πλέον τίθεται θέμα, ακόμη και παραμονής του υπουργού Μεταφορών στην κυβέρνηση, μετά τη διαφοροποίησή του από την κυβερνητική γραμμή, όταν μάλιστα ο Κ. Πιτσιόρλας χαίρει της στήριξης τόσο του πρωθυπουργού όσο και της κυβέρνησης.
«Στο ΤΑΙΠΕΔ υλοποιούμε τη συμφωνία του ΣΥΡΙΖΑ (…) Να φύγουμε από την αύξηση της φορολογίας και να μπούμε σε άλλη συζήτηση, να υπάρξει ανάπτυξη, να αυξηθεί το ΑΕΠ, να μη μοιράζουμε τη μιζέρια μας», απάντησε εμμέσως.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με συνέντευξή του στην Επένδυση, επιβεβαιώνει την κόντρα του με το Ταμείο και εμφανίζεται αντίθετος στις επιλογές του, απευθύνοντας αυστηρές συστάσεις στη διοίκηση να περιοριστεί στο ρόλο της:
«Το ΤΑΙΠΕΔ πρέπει να περιοριστεί στο ρόλο του, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον – το τονίζω αυτό – και να εφαρμόσει τη νέα συμφωνία των 9 ιδιωτικοποιήσεων και όχι την πώληση της χώρας. Πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα και να εγκαταλείψει την πολιτική της κυβέρνησης Σαμαρά ως ανάμνηση που πιθανά να νοσταλγεί».
«Είμαστε σε μια σημαντική στιγμή και δύσκολη στιγμή για τη χώρα, στα πλαίσια της αξιολόγησης… Η συμφωνία μάς δίνει πόντους, δίνουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα τηρεί τις υποχρεώσεις της, στη διαπραγμάτευση και έχει πολύ μεγάλες προοπτικές», είπε στο Mega o πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, την επομένη της συμφωνίας Αθήνας – COSCO για τον ΟΛΠ.
«Προφανώς υπάρχουν κι άλλες απόψεις, αλλά στο ΤΑΙΠΕΔ υλοποιούμε τη συμφωνία του ΣΥΡΙΖΑ. Σημασία είναι να δούμε το αποτέλεσμα που υπάρχει», τόνισε ο κ. Πιτσιόρλας.
«Ο Πειραιάς ήταν κάποτε η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και το κέντρο της ναυπηγοεπισκευής στη Μεσόγειο με το πιο εξειδικευμένο προσωπικό, πρέπει να επανέλθουμε. Είναι παρά πολύ σημαντικό να σκεφτόμαστε το συμφέρον της χώρας», πρόσθεσε.
Μετά τον ΟΛΠ, προχωράμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΛΘ, επισήμανε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. Όπως είπε, στο τέλος Μαΐου θα έχουμε δεσμευτικές προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ για τον ΟΛΘ θα έχουμε οκτώ εταιρείες από όλο τον κόσμο που διεκδικούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
ΝΔ: Ο Τσίπρας υπέγραψε ιδιωτικοποίηση, ο Σπίρτζης ζητά από ΤΑΙΠΕΔ να μη γίνονται