Η «Aurora» επιχειρεί να αναδείξει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των δημιουργών παιχνιδιών υπολογιστών

Τι δουλειά έχουν καμιά 15αριά νέοι σε ένα ημιυπόγειο στην Άνω Τούμπα στη Θεσσαλονίκη, να σχεδιάζουν μανιωδώς, από το πρωί μέχρι το βράδυ, pc games με εξωγήινους; Μήπως προέρχονται οι ίδιοι? από άλλον πλανήτη, καθώς πιστεύουν ότι η Aurora τους -η ηρωίδα του παιχνιδιού που δημιούργησαν- μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο και να αναδείξει μία προσπάθεια της ελληνικής βιομηχανίας παιχνιδιών υπολογιστών να μπει στον παγκόσμιο χάρτη του είδους;

Η προσγείωση ή απογείωση του ονείρου τους θα εξαρτηθεί από τον κόσμο -τους fans του είδους των παιχνιδιών περιπέτειας διεθνώς- και επιπρόσθετα από όσους Έλληνες πιστέψουν στην ιδέα τους και στηρίξουν την καμπάνια τους στο Kickstarter, τη γνωστή πλατφόρμα από το πλήθος χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων (επί το ελληνικότερο ?crowdfunding).

«Δεν μπορούσα να αντέξω τη βαρετή δουλειά μου»

Ο Γιάννης Χατζόπουλος, ιδρυτής της ομάδας «Noema Games» και εμπνευστής του παιχνιδιού περιπέτειας «Aurora: Τhe Lost Medallion», μιλά στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) για την παιδική του ιδέα, που μεγάλωσε, πέρασε από το χαρτί στον υπολογιστή, εξελίχθηκε και μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου -τότε θα ολοκληρωθεί η καμπάνια στο Kickstarter- θα φανεί αν θα καταφέρει να κερδίσει το στοίχημα του ?γήινου μέλλοντός της. Άλλωστε για χάρη αυτής της ιδέας ο ίδιος άφησε μία επιτυχημένη καριέρα, ως διευθυντής marketing σε μεγάλη εταιρεία, ομολογώντας: «Δεν μπορούσα να αντέξω άλλο τη βαρετή δουλειά μου!»

«Η Noema Games (http://noemagames.com/) είναι μια ομάδα ανθρώπων ταλαντούχων, που τους αρέσει να ασχολούνται με τη δημιουργία παιχνιδιών. Έχει περίπου έναν χρόνο που ξεκινήσαμε, δειλά- δειλά, από τρία άτομα και σιγά- σιγά φτάσαμε σε έναν αριθμό 16 ατόμων, από 20 έως 40 ετών. Με μεγάλο κόπο καταφέραμε και πίστεψε σε εμάς ένας επενδυτής, που μας παραχώρησε χώρο και τον εξοπλισμό, για να μπορέσουμε να δουλέψουμε, να ξεκινήσουμε αυτή την ιδέα και να την κάνουμε πραγματικότητα», λέει ο κ. Χατζόπουλος, για το ξεκίνημα της προσπάθειας. «Είναι πολύ περίεργο πράγμα στην Ελλάδα να φτιάξει κάποιος game, γιατί είναι κάτι το οποίο το κάνουν κατεξοχήν στο εξωτερικό», παραδέχεται.

Η ιδέα για ένα game, που συνδυάζει την επιστημονική φαντασία, την κωμωδία και το δράμα, καθώς και τον κλασικό, αλλά και μοντέρνο σχεδιασμό γραφικών ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια, όταν ο σήμερα 40χρονος εμπνευστής του ήταν ακόμη παιδί.

SHARE