«Φτύσε ή κατάπιε»: Εταιρεία οδοντόκρεμας απολογείται για διαφημιστικό με σεξουαλικά υπονοούμενα [εικόνες]

Σάλο προκάλεσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Brushbox, που παράγει οδοντόβουρτσες, με βασικό μήνυμα τη φράση «φτύσε ή κατάπιε».

Η διαφήμιση εντοπίστηκε πάνω σε σουβέρ ανάμεσα σε δώρα καλοσωρίσματος που πήραν φοιτητές στο πανεπιστήμιο του Σάσεξ.

«Είτε φτύνετε ή καταπίνετε κατά τη διάρκεια της (δις…) καθημερινής στοματικής ρουτίνας σας, βάλτε τη στοματική υγιεινή σας στον αυτόματο με την Brushbox» αναφερόταν στη μια πλευρά του σουβέρ.

Στην άλλη πλευρά, απεικονιζόταν σε κοντινό πλάνο το στόμα μιας γυναίκας η οποία έφτυνε την οδοντόπαστα.

«Σεξουαλική παρενόχληση» θεωρεί το περιεχόμενο της διαφήμισης φεμινιστική ομάδα στο Twitter«Σεξουαλική παρενόχληση» θεωρεί το περιεχόμενο της διαφήμισης φεμινιστική ομάδα στο Twitter

«Αυτό είναι σεξουαλική παρενόχληση» έγραψε στο Twitter η φεμινιστική ομάδα Untameable Shrews που εντόπισε πρώτη την αμφιλεγόμενη διαφήμιση.

Ακολούθησε πλήθος αναρτήσεων με το ίδιο πνεύμα από άλλους χρήστες του Twitter, οι οποίοι χαρακτήρισαν τη διαφήμιση «εντελώς ακατάλληλη και χυδαία» και «στα όρια του πορνό».

«Αηδιαστική» αποκαλεί τη διαφήμιση μία χρήστρια του Twitter«Αηδιαστική» αποκαλεί τη διαφήμιση μία χρήστρια του Twitter

Mία άλλη χρήστρια καλεί το Πανεπιστήμιο του Σάσεξ να απολογηθεί στους φοιτητές του Mία άλλη χρήστρια καλεί το Πανεπιστήμιο του Σάσεξ να απολογηθεί στους φοιτητές του

Άλλη μία οργισμένη αντίδραση στο Twitter: «Αυτό δεν είναι το είδος του μηνύματος που οι νεαρές γυναίκες πρέπει να βλέπουν μπροστά τους»Άλλη μία οργισμένη αντίδραση στο Twitter: «Αυτό δεν είναι το είδος του μηνύματος που οι νεαρές γυναίκες πρέπει να βλέπουν μπροστά τους»

Η εταιρεία υποχρεώθηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση λέγοντας ότι ήταν ακατάλληλη και παραπλανητική.

«Αντιλαμβανόμαστε ότι η εικόνα που χρησιμοποιήθηκε θα μπορούσε να θεωρηθεί υποτιμητική για τις γυναίκες και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη – δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μας και αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη για την αναστάτωση που προκαλέσαμε» ανέφερε σε δήλωσή της η αγγλική εταιρεία.