Αντέχει το λιανεμπόριο…

Η μικρή «ανώνυμη» συνοικιακή αγορά τροφίμων, όπως λ.χ. αρτοποιεία, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, έτοιμου φαγητού κ.α της γειτονιάς, φαίνεται να αντέχει, παρα την οικονομική κρίση και την παρουσία ισχυρών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, διαπιστώνει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας και Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που δημοσιοποιήθηκε αρχές της εβδομάδας.

Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, η μικρή «ανώνυμη» αγορά της συνοικίας, τζιράρει ετησίως περι τα 12,7 δις ευρώ κατά 1 δις ευρώ περισσότερα από τις οργανωμένες αλυσίδες.