Εμφανείς είναι πλέον οι επιπτώσεις στο οικονομικό πεδίο, από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στη Ειδομένη από πρόσφυγες και η κυβέρνηση καλείται να βρεί λύση στο πρόβλημα.
Στα 6 εκατ. ευρώ το κόστος για τις μεταφορικές εταιρείες από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη εδώ και 55 ημέρες, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο μεταφορικών εταιρειών Θεσσαλονίκης, Αναστάσιο Σαχπελίδη.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Σαχπελίδης ζήτησε από την κυβέρνηση να παρέμβει άμεσα, καθώς η ζημιά για τις μεταφορικές εταιρείες, και κατ’ επέκταση για την ελληνική οικονομία, είναι τεράστια, προκαλώντας προβλήματα ακόμη και για τη βιωσιμότητά τους.
Ακόμη και ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι έκανε παρέμβαση για την Ειδομένη σημειώνοντας ότι αν υπάρχει μια χώρα που δικαιούται να λάβει χρήματα για τον αριθμό μεταναστών που φιλοξενεί, αυτή είναι η Ελλάδα. Όταν κάποιος βλέπει τις εικόνες της Ειδομένης, πρέπει να ντρέπεται για την ανθρώπινη υπόστασή του, τόνισε μιλώντας στην Ιταλική τηλεόραση.
Σημειώνεται ότι οι κάτοικοι της Ειδομένης κατέθεσαν μήνυση κατά του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα για την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή λόγω του προσφυγικού.
Οι αρμόδιοι διαβεβαιώναν πριν το Πάσχα ότι η σιδηροδρομική γραμμή θα ανοίξει. Χαρακτηριστικά ο Νίκος Τόσκας από τα μέσα Απριλίου παραδεχόταν ότι «έχουν δίκιο οι διάφοροι φορείς στη Βόρεια Ελλάδα, και όχι μόνο στη Βόρεια Ελλάδα, που παραπονούνται γιατί τα τρένα χρειάζεται να παρακάμπτουν αυτή την γραμμή και να πηγαίνουν μέσω Βουλγαρίας, και αυτό σημαίνει επιπλέον κόστος» και διαβεβαιώνε ότι σύντομα η περιοχή θα αποσυμφορηθεί.