Πως συνέβη το απαράδεκτο γιουχάρισμα του Πρωθυπουργού και της συζύγου του στο θέατρο. Ο θιασάρχης Γιώργος Κοτανίδης αποκαλύπτει το όλο θλιβερό συμβάν.

Ακραία και αντιδημοκρατική η πράξη αποδοκιμασίας από ορισμένους, ελάχιστους θεατές (με τους περισσότερους να μη αντιδρούν, δυστυχώς), ακόμα και εάν παρόμοιες τέτοιες μεθόδους χρησιμοποιούσαν κατά κόρο στελέχη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος πολιτικών τους αντιπάλων.

Συμπεριφορά μάλλον απολίτιστη και δείγμα πολιτικού φανατισμού. Δεν πρέπει να επαναληφθεί, ακόμα και εάν ο ΣΥΡΙΖΑ την εγκαινίασε, ασφαλώς όχι πάντα με άγνοια του Αλ. Τσίπρα, που δεν έκανε ποτέ καμία δήλωση αποδοκιμασίας. Αντίθετα μάλλον ευλογούσε τέτοιες μεθόδους διασυρμού και δημόσιας τρομοκρατίας, έστω τις ανεχόταν. Θέμα πολυσυζητημένο και διαρκούς επικαιρότητας. Τι συνέβη ακριβώς, στο θέατρο, όταν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας πήγε να δει την παράστασή του, εξηγεί με ανάρτησή του στο Facebook ο ηθοποιός Γιώργος Κοτανίδης, επιβεβαιώνοντας σε γενικές γραμμές το ρεπορτάζ του iefimerida., που αποκάλυψε το όλο συμβάν.

Γράφει και περιγράφει ο Γιώργος Κοτανίδης στο Facebook:

«Διάβασα στον τύπο, ηλεκτρονικό και έντυπο ότι κατά την είσοδο του πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα το βράδυ της Τρίτης στην παράστασή μας «ΟΜΠΙΝΤΑ, οι τελευταίες ώρες του Νίκου Ζαχαριάδη», υπήρξε γιουχάισμα εναντίον του από τους θεατές και ότι παρενέβην να σταματήσω τον «εμφύλιο» λέγοντας «ειρήνη υμίν». Μου τηλεφώνησαν και μου τηλεφωνούν αρκετά ΜΜΕ για να μάθουν τι έγινε.

Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να πω ότι πράγματι, μια μικρή ομάδα θεατών αποδοκίμασε τον κ. Τσίπρα αλλά ως εκεί. Και παρενέβην για να προλάβω οποιαδήποτε ένταση που θα έκανε κακό στην παράσταση. Καλωσόρισα όλους τους θεατές, ευχήθηκα «καλή χρονιά» και είπα ότι «το θέατρο ενώνει». Όταν στο τέλος της παράστασης ο κ. Τσίπρας ερχόταν στα παρασκήνια να μας συγχαρεί, μια κυρία τον αποδοκίμασε και πάλι λέγοντας ότι «του αξίζει να μείνει στη Σιβηρία».

Ο πολιτικός και καλλιτεχνικός μου πολιτισμός με ωθούν να πω και τούτο: Είναι τιμή για μένα και τους συνεργάτες μου ότι μας επισκέφτηκε ο πρωθυπουργός της χώρας για να δει τη δουλειά μας, όπως είναι τιμή μας ο ερχομός του κάθε θεατή. Το γεγονός ότι στο πολιτικό πεδίο οι απόψεις μου είναι δηλωμένα αντίθετες περιποιεί τιμή στον ίδιο.
Είναι ανάγκη νομίζω να διαχωρίσουμε τους θεσμούς από τη μικροπολιτική».

Γιουχάισαν τον Τσίπρα στην παράσταση για τη ζωή του Ζαχαριάδη -«Σου αξίζει εξορία στη Σιβηρία»(4.1.2017)

Με αποδοκιμασίες και γιουχαΐσματα υποδέχθηκαν χθες το βράδυ τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα θεατές στην θεατρική παράσταση ««ΟΜΠΙΝΤΑ», Οι τελευταίες ώρες του Νίκου Ζαχαριάδη» που ανεβάζει ο Γιώργος Κοτανίδης στο Ιδρυμα Κακογιάννη.

Λόγω της θεματολογίας της θεατρικής παράστασης, που αναφέρεται στη ζωή του αμφιλεγόμενου ηγέτη του ΚΚΕ Νίκου Ζαχαριάδη που αυτοκτόνησε εξόριστος στη Σιβηρία, η σύνθεση του κοινού ήταν αρκούντως αριστερή.

Μόλις έγινε αντιληπτή η παρουσία του Πρωθυπουργού στην παράσταση ακούστηκαν έντονες αποδοκιμασίες και γιουχαΐσματα. Μάλιστα, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, απειλήθηκαν ευρύτερα επεισόδια με σπρωξίματα και παραλίγο να έρθουν στα χέρια θεατές με άνδρες της προσωπικής φρουράς του Πρωθυπουργού.
Προκειμένου να κατευνάσει τα πνεύματα, αναγκάστηκε να ανέβει στη σκηνή ο ίδιος ο Γιώργος Κοτανίδης, φωνάζοντας προς το κοινό «ειρήνη υμίν».
Η παράσταση τελικώς έγινε κανονικά. Οταν όμως ο Αλέξης Τσίπρας πήγε προς τα παρασκήνια για να συγχαρεί τους πρωταγωνιστές, μια γυναίκα του φώναξε: «Από εκεί πας ντουγρού για τη Σιβηρία και αυτό σου αξίζει!».

Το «Ομπίντα» είναι ένα πολιτικό έργο με ήρωα τον ιστορικό ηγέτη του ΚΚΕ Νίκο Ζαχαριάδη μπροστά στο θάνατο, έγραψε και παρουσιάζει ο Γιώργος Κοτανίδης.
Στο έργο «Ομπίντα» (Ομπίντα στα ρωσικά σημαίνει πίκρα, κακοκάρδισμα), ο Γιώργος Κοτανίδης αναπλάθει τις τελευταίες ώρες του Νίκου Ζαχαριάδη όταν, από τη Σιβηρία και μπροστά στην επικείμενη αυτοκτονία του, στέλνει στους συντρόφους του «Μήνυμα από την άλλη μεριά». Αναπολώντας τις σημαντικές στιγμές της πολυτάραχης ζωής του, προσπαθεί να εξηγήσει τη δεκαεφτάχρονη εξορία του στη Σιβηρία από τη σοβιετική ηγεσία αλλά και το ίδιο του το κόμμα, να δει τα λάθη του και τα αδιέξοδα που τον οδηγούν στην αυτοκτονία.