PostBOT: Ρομπότ για ταχυδρόμους

Την πόλη του Μπαντ Χέρσφελντ επέλεξε η Deutsche Post ως χώρο δοκιμών ενός ρομπότ που προορίζεται να συνοδεύει τους ταχυδρόμους στις διαδρομές τους, μεταφέροντας τα φορτία πακέτων προς παράδοσή τους.

Κάτοικοι δύο περιοχών της πόλης θα αρχίσουν να βλέπουν σχετικά σύντομα το αυτοκινούμενο ηλεκτρικό PostBOT να συνοδεύει τους ταχυδρόμους. Το ρομπότ θα μεταφέρει το φορτίο των πακέτων, απαλλάσσοντας τους ταχυδρόμους από αυτό και επιτρέποντάς τους να κάνουν τη διανομή των πακέτων γρηγορότερα. Η Deutsche Post θα παρακολουθεί προσεκτικά το όλο πρόγραμμα, για να διαπιστωθεί πόσο βοηθά πραγματικά το ρομπότ.

«Το προσωπικό μας καθημερινά παρέχει εξαιρετικές, αλλά εξαντλητικές υπηρεσίες. Δουλεύουμε ασταμάτητα πάνω σε νέες λύσεις που επιτρέπουν στους εργαζομένους να κάνουν αυτή τη δουλειά ακόμα και καθώς γερνάνε» είπε ο Γιούργκεν Γκέρντες, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος ταχυδρομείο- e-commerce- δεμάτων της Deutsche Post. «Ήδη χρησιμοποιούμε μια ποικιλία εργαλείων σε αυτό τον τομέα, περιλαμβανομένων e-Bikes και e-Trikes για παραδόσεις, και εξετάζουμε επίσης καινοτόμες ρομποτικές εφαρμογές. Η δοκιμή αυτή αναμένεται να δώσει σημαντικές γνώσεις σχετικά με το πώς μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τη διαδικασία παράδοσης για τους εργαζομένους μας».

Το PostBOT θα διατεθεί επίσης και σε έναν δημοτικό υπάλληλο ο οποίος διανέμει την αλληλογραφία μεταξύ των γραφείων της τοπικής αυτοδιοίκησης. Από πλευράς του, ο Τόμας Φέλινγκ, δήμαρχος της πόλης, εξέφρασε τη χαρά του για την επιλογή του Μπαντ Χέρσφελντ.

Σε ό,τι αφορά στο ίδιο το ρομπότ, κατασκευάστηκε κατά παραγγελία, με βάση ένα ρομπότ της γαλλικής Effidence S.A.S και πληροφορίες και δεδομένα από το προσωπικό της Deutsche Post για να διασφαλίζεται πως καλύπτονται οι ανάγκες της δουλειάς τους. Μπορεί να μεταφέρει φορτία μέχρι 150 κιλών, ενώ οι αισθητήρες του παρακολουθούν τα πόδια του ταχυδρόμου, τον οποίο ακολουθεί καθ’όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Το ρομπότ μπορεί να προσπερνά εμπόδια ή να σταματά όταν χρειάζεται, ενώ μπορεί να χρησιμοποιείται υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

Η δοκιμή θα διαρκέσει περίπου έξι εβδομάδες και θα ακολουθήσει περίοδος αξιολόγησης. Στη συνέχεια θα υπάρξει άλλος ένας γύρος δοκιμών και βελτιώσεων.