ΠΑΣΟΚ και ΝΔ καταγγέλλουν τις τέσσερις, νέες κρατικές εργολαβίες στον κ.Καλογρίτσα, εκδότη της εφημερίδας DOCUMENTO.

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Η Τοξότης ΑΕ ανέλαβε το 50% του άξονα Πάτρα- Πύργος. Ποιός ανταγωνισμός υπάρχει άραγε;

Μετά τη ΝΔ και άλλα αιχμηρά σχόλια σε Ιστοσελίδες, την έντονη αντίδραση του ΠΑΣΟΚ προκάλεσε η ανάθεση στην Τοξότης ΑΕ του Χρήστου Καλογρίτσα και της τέταρτης εργολαβίας στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου. Φιλόδοξου τηλεκαναλάρχη ,που έλαβε καταρχήν νέα άδεια αλλά δεν μπόρεσε να συγκεντρώσει ούτε την αναγκαία πρώτη δόση, ενώ παράλληλα έγινε χρηματοδότης-εκδότης στην εφημερίδα DOCUMENTO, που διευθύνεται από τον Κώστα Βαξεβάνη και επιδίδεται κατά τρόπο συστηματικά κάθε Κυριακή στις»αποκαλύψεις» εναντίον του Κυρ. Μητσοτάκη, της οικογενείας του(όπως την περασμένη Κυριακή με το διαμέρισμα της Μαρέβας Μητσοτάκη στο Παρίσι) και κατά στελεχών της ΝΔ, με πρώτο τον Άδωνη Γεωργιάδη..

Στην ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για «θαύμα» και «φαρσοκωμωδία» υπενθυμίζοντας τις δηλώσεις για μεγαλύτερο ανταγωνισμό επειδή η κατάτμηση του έργου θα γίνει σε 8 εργολαβίες.

Υπενθυμίζουν, δε, ότι μετά από δύο χρόνια το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«”Θαύμα! Σπίρτζης – Καλογρίτσας τέσσερα στα τέσσερα”»

Κι όμως στην εποχή ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γίνονται θαύματα. Ο εκλεκτός εργολάβος της κυβέρνησης κ. Χρ. Καλογρίτσας κέρδισε και την τέταρτη συνεχόμενη εργολαβία του οδικού άξονα “Πάτρα – Πύργος”. Μια ακόμη φαρσοκωμωδία με πρωταγωνιστή τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δήλωνε ότι με την κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες θα υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, επιτάχυνση του έργου και περισσότερες εταιρείες που θα ενεργοποιηθούν.

Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παρέλαβαν τον Ιανουάριο 2015 ένα ενιαίο έργο, δημοπρατημένο, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

Το ακύρωσαν για λόγους που σήμερα αποκαλύπτονται.

Τους καταγγείλαμε ότι οι καταστροφικές επιλογές τους θα καταδικάσουν την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.

Σήμερα, μετά από 2 χρόνια, το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε.

Όλα στον αέρα!

Άξιος ο μισθός τους υπέρ των αφεντικών τους και σε βάρος της κοινωνίας και της διαφάνειας. Μωραίνει Κύριος…»

Καταγγελίες του Κώστα Αχιλλέα Καραμανλής για τις αναθέσεις στην Τοξότης ΑΕ του κ.Καλογρίτσα.

Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου, επισημαίνει ο τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ
Με ιδιαίτερα δηκτικό τρόπο σχολίασε την ανάδειξη της κατασκευαστικής εταιρείας Τοξότης Α.Ε. του Χρήστου Καλογρίτσα, ως μειοδότριας σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής.Όπως επισημαίνει με αυτό τον τρόπο η εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμενου έργο, πράγμα που ακυρώνει στην πράξη το επιχείρημα της κυβέρνησης ότι η κατάτμηση έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Η δήλωση του κ.Κώστα Καραμανλή έχει ως εξής:

«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).

Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
– Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
-Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.

Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».