Ο Μητσοτάκης ζητά συζήτηση στην Βουλή για την Παιδεία

Την διεξαγωγή προ Ημερησίας Διατάξεως Συζήτησης στη Βουλή για την Παιδεία ζητά με αίτημα που απέστειλε σήμερα προς τον Πρόεδρο της Βουλής,  ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογραμμίζει ότι «η πολιτική που ασκεί μέχρι σήμερα η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στον τομέα της παιδείας αποτελεί οδοστρωτήρα για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας» και επισημαίνει πρωτοφανείς αποφάσεις ιδεοληψίας και ανικανότητας, που υποβαθμίζουν δραματικά τη δημόσια και διαλύουν την ιδιωτική εκπαίδευση.

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει ότι αποφάσεις που λαμβάνονται με ιδεολογική εμμονή προδίδουν «κομματοκρατία και αναξιοκρατία, εξίσωση προς τα κάτω, πολιτική παραπλάνηση, αυταρχισμό και επιβολή των βίαιων μειοψηφιών, εκπαιδευτικό επαρχιωτισμό και απομόνωση». Αλλά και «απόρριψη στοιχείων που επιβάλλεται να χαρακτηρίζουν τις αλλαγές στην παιδεία: συναίνεση, αριστεία, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών που αφορούν στη διδασκαλία και στη μάθηση».

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σημειώνει, ταυτόχρονα, μια σειρά από αποφάσεις που οφείλονται σε κυβερνητική ανικανότητα όπως η υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα κενά στην έναρξη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, η εγκατάλειψη του ολοήμερου σχολείου, η περιθωριοποίηση της ξενόγλωσσης παιδείας και η πειραματική αντιμετώπιση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει ότι από τις αρχές του 2015 περισσότερες από 100 αποσπασματικές ρυθμίσεις έχουν αποσαρθρώσει όλες τις βαθμίδες της Παιδείας, ενώ με το νομοσχέδιο που τώρα κατέθεσε ο αρμόδιος Υπουργός επιχειρεί να θέσει την ιδιωτική εκπαίδευση υπό πλήρη κρατικό έλεγχο.

«Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας», καταλήγει ο κ. Μητσοτάκης, «είναι καθοριστικής σημασίας για το παρόν και το μέλλον των Ελλήνων πολιτών. Η ολοκληρωτική αποσύνθεσή του θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες. Η ελληνική Παιδεία έρχεται από τα βάθη των αιώνων. Αποτελεί παγκόσμιο πολιτισμικό φάρο που ακτινοβολεί μέχρι σήμερα σε πείσμα των συχνά αντίξοων ιστορικών συνθηκών. Κανείς δεν δικαιούται να τη στερήσει από τις επόμενες γενιές. Πλησιάζουμε στην έναρξη του νέου σχολικού και ακαδημαϊκού έτους και είναι επείγον να ληφθούν διορθωτικά μέτρα».