Κατηγορώ από την διεθνή WSJ κατά Σπίρτζη, Δρίτσα και Μπαλτά. «Νεκροθάφτες των αποκρατικοποιήσεων».

Κατηγορώ από την διεθνή WSJ κατά των υπουργών Σπίρτζη, Δρίτσα και Μπαλτά. Τους χαρακτηρίζει σχεδόν ως «νεκροθάφτες των αποκρατικοποιήσεων». Όσο όχι οι αρμόδιοι υπουργοί Τσακαλώτος και Σταθάκης.

«Η ελληνική κυβέρνηση απειλεί να εκτροχιάσει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων» καταγγέλλεται σε βαρυσήμαντο άρθρο της.
«Η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται σε πόλεμο με τον εαυτό της και αυτό απειλεί να εκτροχιάσει ένα βασικό μέρος της διάσωσης της χώρας, που περιλαμβάνει την πώληση κρατικών περιουσιακών στοιχείων για την αποπληρωμή του χρέους και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων», υποστηρίζει σε δημοσίευμα της η Wall Street Journal, αναφερόμενη στις αντιφατικές ενέργειες και δηλώσεις υπουργών της κυβέρνησης που απειλούν να εκτροχιάσουν το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, τα έσοδα των όποιων είναι κομβικά για τη διάσωση της χώρας.

Με τον τίτλο «Τι απειλεί να εκτροχιάσει το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα; Η ίδια η κυβέρνηση» το εκτενές δημοσίευμα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη στάση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη (και πιο κάτω στην αρνητική στάση των υπουργών Ναυτιλίας κ.Δρίτσα και Πολιτισμού κ. Μπαλτά), σημειώνοντας ότι «έχει αντισταθεί στην πώληση κάθε δρόμου αεροπλάνου και τρένου, παρότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του έχουν υποσχεθεί να συγκεντρώσουν 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος της χώρας.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ -ΚΟΛΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΛΑΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

-Ειδικότερα, στις αντιφατικές ενέργειες και δηλώσεις υπουργών της κυβέρνησης, που απομακρύνουν τους επενδυτές και απειλούν να εκτροχιάσουν το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, τα έσοδα των όποιων είναι κομβικά για τη διάσωση της χώρας, αναφέρεται δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Με τον τίτλο «Τι απειλεί να εκτροχιάσει το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα ; Η ίδια η κυβέρνηση» το εκτενές δημοσίευμα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη στάση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, σημειώνοντας ότι «έχει αντισταθεί στην πώληση κάθε δρόμου αεροπλάνου και τρένου, παρότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του έχουν υποσχεθεί να συγκεντρώσουν 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος της χώρας.»

Υπογραμμίζει τη διαμάχη του με τον πρόεδρο του ΤΑΪΠΕΔ και την πρόσφατη δήλωσή του ότι ο κ. Πιτσιόρλας λειτουργεί ενάντια στις διαταγές της κυβέρνησης και προσθέτει ότι χωρίς τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις η Ελλάδα θα χρειαστεί περισσότερα δάνεια και τελικά περισσότερη ελάφρυνση χρέους. Ο Αλέξης Τσίπρας έχει υποστηρίξει, επίσης, ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι απαραίτητες για να ξεπεραστεί η εδώ και ένα χρόνο αποστροφή των ξένων επενδυτών για την Ελλάδα και για να υποχωρήσει το ποσοστό ανεργίας του 23%.

Τέλος, κάνει αναφορά σε περιπτώσεις που επιχειρήθηκε να μπλοκαριστούν ιδιωτικοποιήσεις και υπενθυμίζει την περίπτωση της Cosco και τις δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας όταν ανέλαβε υπουργός ότι «η πώληση του λιμανιού σταματά εδώ», καθώς και τα εμπόδια, που επιχείρησε να βάλει το υπουργείο Πολιτισμού για την επένδυση στο Ελληνικό.