Θεαματική αύξηση επιβατών κατά 15% είχε η Aegean το 2015

Επιβεβαιώνοντας τη συμβολή της στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και τη στήριξη της οικονομίας, η Aegean μετέφερε 1.537.849 περισσότερους επιβάτες σε σχέση με το 2014. Η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 11.650.374 επιβάτες, ενισχυμένη κατά 15% στο σύνολο του έτους.

«Το 2015 ήταν άλλη μια χρονιά προκλήσεων, ωστόσο η Aegean και η Olympic Air συνέχισαν να επενδύουν. Επεκτείναμε σημαντικά το δίκτυο εξωτερικού σε νέες αγορές αλλά παραλάβαμε και ολοκαίνουργια Airbus Α320ceo αεροσκάφη μέσα στα capital controls και με τράπεζες κλειστές. Αναβαθμίσαμε τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες και ενισχύσαμε το πρόγραμμα πιστότητας με νέα οφέλη και υπηρεσίες για τους επιβάτες μας.

Συνεχίσαμε να στηρίζουμε την εσωτερική αερομεταφορά με ακόμη χαμηλότερους ναύλους, ακόμα και τον Ιούλιο που πάγωσε η αγορά. Συνεχίσαμε να επενδύουμε στην εκπαίδευση, στην εξέλιξη και στην επιβράβευση των ανθρώπων μας, έχοντας παράλληλα αυξήσει το δυναμικό μας κατά 700 άτομα από το 2013 που αγοράσαμε την Ο.Α. και φτάνοντας τους 2.850», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean.

Το δίκτυο εξωτερικού, στο οποίο έχει επενδύσει η Aegean τα τελευταία χρόνια, έδωσε σημαντική ώθηση στην επιβατική κίνηση του 2015, η οποία κινήθηκε με τετραπλάσιο ρυθμό από το σύνολο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στη χώρα (6%). Επιβεβαιώνοντας τη συμβολή της στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και τη στήριξη της οικονομίας, η Aegean μετέφερε 1.537.849 περισσότερους επιβάτες σε σχέση με το 2014. Η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 11.650.374 επιβάτες, ενισχυμένη κατά 15% στο σύνολο του έτους.

Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στο δίκτυο εξωτερικού, όπου διακινήθηκαν 24% περισσότεροι επιβάτες απ’ ότι την προηγούμενη χρονιά. Παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό αλλά και την μειωμένη εσωτερική ζήτηση, η Aegean παρουσίασε για άλλη μια χρονιά αύξηση (7%) στην κίνηση εσωτερικού, χάρη στους χαμηλότερους ναύλους και την ενισχυμένη διασύνδεση μεταξύ των αεροδρομίων.

Η εταιρεία παρουσίασε θετική δυναμική από όλες τις βάσεις της στην Ελλάδα και τη Λάρνακα στην Κύπρο. Η κύρια βάση της Αθήνας ήταν ο πρωταθλητής της συνολικής δραστηριότητας για την εταιρεία, με 15 νέους προορισμούς και έχοντας πλέον υπερδιπλασιάσει το δίκτυο εξωτερικού της σε 2 χρόνια, έφτασε συνολικά τους 9,1 εκ. επιβάτες.

Στο εξωτερικό τόσο η Αθήνα όσο και το Ηράκλειο και η Ρόδος παρουσίασαν σημαντικά μεγαλύτερους ρυθμούς αύξησης από το σύνολο της αγοράς. Η Αθήνα ενισχύθηκε κατά 28%, που στηρίχτηκε από παραδοσιακές αγορές, όπως η Γαλλία, η Κύπρος, η Ιταλία, η Ελβετία, τις οποίες όμως η εταιρεία καλύπτει πλέον με άμεση σύνδεση σε πολύ περισσότερες πόλεις, αλλά και νέες αγορές, όπως η Σαουδική Αραβία, η Νορβηγία και το Ιράν, που προστέθηκαν το 2015.

Παράλληλα, η εταιρεία κατάφερε με την επέκταση των άμεσων συνδέσεων και του αριθμού των αεροπλάνων που λειτουργούν από Ηράκλειο και Ρόδο να υπερκαλύψει τις εξαιρετικά σημαντικές απώλειες των προορισμών αυτών από τη ρωσική αγορά (45%) και να παρουσιάσει θετική ανάπτυξη κίνησης 19% και 17% και από τις δύο σημαντικές για τον τουρισμό βάσεις που σε συνολικό επίπεδο αγοράς είχαν κάμψη.